Blog

Cara Nak Letak Link WhatsApp Di TikTok

https://cdn.mypanel.link/f6j4qd/k0ae517oaz52kfoj.png

TikTok adalah platform media sosial yang popular di Malaysia. Ia digunakan oleh orang ramai untuk berkongsi video pendek, muzik, dan tarian. Jika anda mempunyai perniagaan, anda boleh menggunakan TikTok untuk memasarkan produk atau perkhidmatan anda. Salah satu cara untuk melakukannya adalah dengan meletakkan link WhatsApp di bio TikTok anda.



Untuk meletakkan link WhatsApp di bio TikTok anda, anda perlu menukar akaun anda kepada akaun perniagaan. Yang paling penting, anda perlu mempunyai jumlah pengikut lebih dari 1000 (1000 Followers). Jika anda mahu naikkan pengikut dengan mudah dan pantas, anda boleh beli di website Supplier Follower (https://supplierfollower.com/) pada harga berpatutan dan 100% selamat.


Anda boleh melakukannya dengan mengikuti langkah-langkah berikut jika pengikut anda lebih 1000:

  1. Buka aplikasi TikTok.
  2. Klik pada ikon tiga titik di sudut kanan atas skrin anda.
  3. Pilih "Manage Account".
  4. Pilih "Switch to Pro Account".
  5. Pilih "Business".
  6. Pilih kategori perniagaan anda.
  7. Klik pada "Save".


Selepas anda menukar akaun anda kepada akaun perniagaan, anda boleh meletakkan link WhatsApp di bio anda dengan mengikuti langkah-langkah berikut:

  1. Buka aplikasi TikTok.
  2. Klik pada profil anda.
  3. Klik pada "Edit Profile".
  4. Klik pada "Website".
  5. Masukkan link WhatsApp anda.
  6. Klik pada "Save".


Selepas anda menyimpan perubahan anda, link WhatsApp anda akan muncul di bio TikTok anda. Orang ramai boleh klik pada link tersebut untuk membuka WhatsApp anda. Anda boleh menggunakan WhatsApp untuk berkomunikasi dengan pelanggan anda dan menjawab pertanyaan mereka.


Jika anda ingin membeli Pengikut TikTok (TikTok Follower) yang Pantas, Berkualiti Tinggi dan Boleh Dipercayai kerana anda tidak mempunyai masa untuk membuat kandungan harian dan menyiarkan video setiap hari untuk mendapatkan pengikut secara semula jadi pada kadar yang sangat perlahan, anda boleh membeli dari laman web Supplier Follower (https://supplierfollower.com/).